WordPress Eklenti Önerisi "Yoast Wordpress Seo" - Weböğrenci -->

WordPress Eklenti Önerisi "Yoast Wordpress Seo"

yoast wordpress seo


Merhaba arkadaşlar , uzun zaman önce tanışmış olduğum bir eklentiyi sizlerle paylaşmak istiyorum. Aslında çok popüler olan bu eklentiyi nedense çevremde kullananların sayısı oldukça az. "Neden kullanmak istemiyorsun ?"sorusunu yönelttiğimde ise çok ayrıntılı ve detaylı bir eklenti olduğu için uğraşmak istemiyorum diyorlar. Aslında 15-20 dakikanızı ayırıp bu eklentiyi kurarak siteniz için sağlam bir adım atmış olacaksınız. Her girdiğim websitesinin kaynak kodlarından hangi eklentileri kullanıyorlar diye bakıyorum. Çoğunluk halen All in One Seo Pack kullanıyor. Hiç üşenmeden iletişim bölümlerinden Yoast tarafından kodlanan WordPress SEO eklentisine geçmelerini tavsiye ediyorum. Tavsiyeyi ve övgüyü hak edecek bir eklenti.

All in One Seo Pack ile Yoast tarafından kodlanan WordPress Seo eklentisini karşılaştıracak olursak , açık ara farkla WordPress Seo eklentisi ön planda olur. Eklentinin en iyi yanı her türlü sayfa için seo ayarları yapabiliyor olmamızdır. Site sahiplerini kullanmış olduklarıSitemap eklentisinden de kurtarıyor.Yoast by WordPress Seo eklentisi ile Sitemap oluşturabiliyorsunuz. URL biçimlendirme ile fazlalıklardan kurtulabiliyorsunuz.Google aramalarına etkisini olayını çok beğendim. All in One Seo Pack eklentisi ile bunu yapmak mümkün değildi. Yoast'ın bu eklentisi biz site sahiplerini büyük bir dertten kurtardığı kesindir.

Bir kaç güne detaylı temiz bir anlatım ile eklentinin kurulumu ve kullanımı hakkında bir paylaşım yapacağım takipte kalınız. 

İlgili Aramalar:Yoast Wordpress Seo , Yoast Wordpress Seo ayarları , Yoast Wordpress Seo kullanımı , Yoast Wordpress Seo hakkında bilgi , Yoast Wordpress Seo detayları , Yoast Wordpress Seo nedir , Yoast Wordpress Seo nasıl kullanılır