League of Legends Bedava Kostüm Programı İndir - Weböğrenci -->

League of Legends Bedava Kostüm Programı İndir

LOL Bedava Kostüm Programı İndir

League of Legends Bedava Kostüm Programı İndir

League of Legends LoLSkins Programı İndir


Herkes içinde ufak bir hevesle googleye free lol skins, bedava lol kostümü gibi aramalar yapmıştır bir kaç sitede yok bu kadar ziyaretçi getirirsen 10$’lık kupon vercez yok şöyle yok böyle gibi sitelerle karşılaşmıştır. İçinde bir umut sitedekileri yapmıştır fakat amacına ulaşamamıştır. Zaten ulaşamazda adam 15 ziyaretçiden 50 kuruş anca kazanıyor ki nereye 10 dolarlık kupon versin. Neyse çok sınırların dışına çıktım sanki Eğer bu konuyada googlede öyle aramalar yaparak geldiyseniz merak etmeyin biz sizi amacınıza ulaştırıyoruz. Ama (korkmayın) programımız ile oyuna girdiğimizde sadece biz kendimizi kostümlü görüyoruz oyundaki diğer arkadaşlarımız düz görüyor. Bu durum ban yememizi teşkil etmez. Program bence gayet iyi düşünülmüş. Programın kullanışına geçelim programı açtığımızda ilk önce bize League of Legends’in nereye kurulu olduğunu soruyor. Yolu gösteriyoruz. Nasıl olacağını bilmeyenler masaüstünde Lol kısayoluna sağ tıklayıp Özellikler > Hedef Bul deyip adres çubuğundaki yolu seçip gösterebilirler.

League of Legends Bedava Kostüm Programı İndir

Hero ismi yazan yerden istediğimiz heroyu daha sonra alt kısımdan istediğimiz skinsi seçtikten sonra artık Lol’e girebiliriz. Oyunda karakter seçim ekranında kostümünüz varsa bile kostümsüz halini seçin yoksa değişik kostümler atayabiliyor. Heromuzuda seçtikten sonra artık oyunda seçtiğiniz kostümle rahatça oynayabilirsiniz. Program yeni herolar ve kostümler çıktıkça kendini güncellemektedir. Yazımın artık sonuna geliyorum. Bedava sınırsız kostümlerle iyi oyunlar!

» İNDİRME LİNKLERİ «

Turbobit Uploaded