Blogger İlgili Aramalar Eklentisi - Weböğrenci -->

Blogger İlgili Aramalar Eklentisi

Merhaba arkadaşlar uzun zamandır blogger ile ilgili paylaşım yapamıyordum. Bundan sonra sık sık blogger temaları ve eklentileri paylaşacağım. Bu gün ki yazımda sizlere blogger de ilgili aramalar eklentisinin nasıl yapıldığını anlatacağım. Lafı fazla uzatmak istemiyorum bu yüzden hemen anlatıma geçiyorum. 

İlk olarak aşağıdaki kodu buluyoruz. 
]]></b:skin>

Bulduğumuz kodun hemen üstüne aşağıdaki kodları ekliyoruz. 

.ikaz27 {color:#444444;background:#F3F6F0 url(https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhM1Ydb-NqVn8WbMds1AwMk9PgEIVwTiyrrDYbVBWFKo_eHkFUUnJkmZuo_qAIgdI2GIIBUn8xkbFRN1QndKS_bwLHc-yreWWTk7guJyOfOgkqGCh-hIGKD9G5UrZAqprnwmjkJ1YSapos/s1600/ikax.png) no-repeat 10px center;border: 2px solid #4E5249;-webkit-border-radius:5px; -moz-border-radius:5px; border-radius:5px;padding: 9px 35px 9px 65px;margin: 5px 30px;font-family: "Trebuchet MS"}


Eklentiyi kullanabilmeniz için blogger'in basit css ve div döngüsünden yararlanmalısınız. Ben yukarıda css'leri verdim ekleyeceğiniz yeri de gösterdim. 

<div class="ikaz27">İlgili Aramalar: </div>



Yazı içerisinde ekleyeceğiniz kod yukarıda arkadaşlar. Tek tek tüm yazılarınıza ekleyemeyeceğinizden onunda çözümünü göstereyim. 

Kumanda Paneli → Ayarlar →Biçimlendirme kısmında en aşağıda Kayıt Şablonu kısmına yukarıdaki kodu kopyalayıp yapıştırın ve kod otomatik her yazınıza eklensin. 

Eklenti önizlemesi;
Blogger İlgili Aramalar Eklentisi